De Aspi’s kregen zondag een wel heel belangrijke taak. De kleuren van de regenboog waren namelijk verdwenen en ze moesten deze terug vinden!
Maar natuurlijk eind goed al goed hé! Alle kleuren van de regenboog zijn terug!
Categorie: Aspi (Pagina 2 van 2)
Elke zondag, voordat iedereen met zijn eigen afdeling een spel gaat spelen, doen we nog iets gezamenlijk. Dit wisselt af van toneeltjes tot spelletjes tot de chiro-uitdagingen. Bij de chiro-uitdagingen kan elke afdeling strijden voor de wisselbeker.
Ook deze zondag was er terug een uitdaging. Namelijk: bouw een zo’n zot mogelijk piramide. Elke afdeling haalde het onderste uit de kan en bracht het er vanaf met een top-piramide. Deze keer mochten de Aspi’s van de roem genieten.
Benieuwd naar alle zotte piramides? Scrol dan naar beneden!
Ook wij gingen de uitdaging aan! Wat denken jullie? Geslaagd? Wij vinden van wel!
Vorige week zaterdag werd één van de belangrijkste voetbalwedstrijden in historie gespeeld. Namelijk: Leiding tegen Keti’s en Aspi’s. En hoe! Het werd een spannende wedstrijd, maar voor de Keti’s en Aspi’s mocht het niet baten. De leiding won met 6-5.
Proficiat aan alle deelnemers. Iedereen heeft het beste van zichzelf getoond. En natuurlijk mag de scheidsrechter niet vergeten worden! Bedankt Joene om ook het beste van jezelf te geven als scheids!
Beste ouders, leden en sympathisanten,
Nu zaterdag organiseren onze Aspi’s een festival van jewelste. Ze hebben er maanden naartoe gewerkt en presenteren u nu graag: Festivaspi. Het is een festival voor jong en oud, waar er gespeeld en gedanst kan worden. Overdag kan er genoten worden van live-optredens, ’s avonds nemen lokale DJ’s het over. Dit kan niet anders of een topfeest worden. Iedereen is van harte welkom!
Tickets zijn verkrijgbaar bij:
- De Sultan (Sint-Maartensplein 13, 8940 Wervik)
- ’t Smiske (Wervikstraat 25, 8940 Wervik)
Of bij alle aspi’s en leiding van Chiro Jow Wervik.
De prijs voor een bandje:
- Vanaf 14u = €10 en ADD + € 2
- Vanaf 21u = € 5 en ADD + € 1
Verdere informatie is te vinden op hun facebookpagina en event-pagina.
Tot zaterdag!
Hallo iedereen,
Vandaag mocht de leiding eens op rust. Ik hoor het jullie al denken: “Ajaaa? En hoe komt dat dan?” Wel: Elk jaar krijgen de Aspi’s de kans om eens kennis te maken met onze fantastische taak: leiding geven. Wij lenen dan met volle vertrouwen onze rol van leider/leidster eventjes uit aan de Aspi’s. En we mogen met trots zeggen dat ze dit fantastisch gedaan hebben!
Als leiding is dit het ideale moment om de ‘gastjes’ eens te observeren. Daarmee was het voor ons duidelijk: ze vonden het leuk! Als bewijs (alhoewel dit niet nodig is) enkele foto’s van hoe het er vandaag aan toe ging.
Chiroetjes,
Hallo iedereen,
Kunnen jullie de nodige handen gebruiken op een feestje? Of zijn er kleine klusjes die maar blijven liggen? Dan is dit misschien wel de oplossing voor u! De Aspi’s zijn ook dit jaar terug ‘inhuurbaar’. Laat de Aspi’s weten hoeveel man jullie nodig hebben en zij kijken of dit past voor hen! De prijs kiest u volledig zelf! Meer informatie is te vinden op hun flyer.
Zegge het voort,
De Aspi’s
























